Profiel van Andre_GuitarMan (Gitarist en Bassist)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Andre en ik ben 51 jaar.
Ik speel akoestisch en elektrisch gitaar (medium niveau).
Ik heb ook een bas gitaar waar ik basaal op kan spelen.
Ik houd van rock, symfonische rock, wat funk, wat blues-rock en Flamenco.
Ook vind ik sommige popnummers leuk om te spelen.
Ik werk met Steinberg Cubase AI9.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker