Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Kwonmoogun (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-03-2013, Instrument(en): Drums - Gitaar

Marc sas (Gitarist en Producer)

ik ben een 46 jarige gitarist met een zeer brede belangstelling. mijn roots liggen in de (punk)rock sfeer. Met mijn vroegere band SPOONZ heb ik menig podium en zaal gezien. Daarnaast ben ik actief met mijn eigen studiootje waar ik vnl. akoestische acts opneem. Momenteel ben ik druk aan het schrijven en zoek ik een drummer, bassist en... Lees meer »


Lid sinds: 18-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Studio / producer

Redwolf (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-03-2013, Instrument(en): Gitaar

Patrick van Lissum (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-03-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Mental Menno (Gitarist en Saxofonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Saxofoon

Abass (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-03-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Yo de Ruijter (Gitarist en Zanger/Zangeres)

ahh, mocht je belangstelling hebben. ik ben Yo de Ruijter, geboren 1963 en speel gitaar anno 1970. deel uitgemaakt van succesvolle coverbandjes als Crashing Love, Party Naked, Ziggy Smack, Poison Ivy. Na een korte onderbreking van 5 jaar toch weer besloten om muziek te gaan maken. Nu enkel nog de muziek die mij het meeste aanspreekt, PINK FLOYD. Lees meer »


Lid sinds: 17-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Scimi (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Ik ben een beginnend zanger, die ook op beginnersniveau gitaar speelt. Pas recent herontdekt wat muziek voor mij betekent en hoe fijn het is om zelf te zingen met de gitaar erbij. Mijn leeftijd is 44 en ben woonachtig is Twente. Muzikale smaak is breed, maar om zelf te zingen vind ik country- en folk-achtig het fijnst om te doen. Geen voorkeur... Lees meer »


Lid sinds: 16-03-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Artstar am100 (Gitarist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Toetsen

Ericzanden (Gitarist)

Mijn naam is Eric en ik ben 25 jaar oud. Ik speel (pas) 3 jaar gitaar. Ik speel erg veel en heb les, waardoor ik het erg snel onder de knie krijg. Ik speel zowel akoestisch als elektrisch. Sinds kort ben ik ook bezig met het oprichten van een bandje. Dit doe ik samen met een andere gitarist en een drummer. Mijn muzikale voorkeur ligt bij de... Lees meer »


Lid sinds: 14-03-2013, Instrument(en): Gitaar

Fred G (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

DavidM (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 13-03-2013, Instrument(en): Gitaar

Beku76 (Bassist en Gitarist)

mijn naam is Bert ik ben 37 . ik speel nu 20 jaar gitaar en de laatste 9 jaar speel ik ook basgitaar in mijn laatste band was ik bassist / zanger . met covers van zz top , ac/dc , CCR , rolling stones , the [Gebruik het contactformulier] op gebied van classic rock . ik ben opzoek naar muziekanten in de buurt van groningen e.o. die muziek van Kiss... Lees meer »


Lid sinds: 13-03-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RogierJ (Gitarist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Songwriter

Rickjan (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Michel Wolsink (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-03-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Dmitry (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Marnix_op_drums (Drummer en Gitarist)

k ben op zoek naar een bandje om eigen werk mee te maken. Het lijkt me leuk om mee te schrijven maar wil ook liedjes van andere bandleden mee uitwerken. Het liefst maak ik alternatieve muziek. Ik houd erg van Frank Zappa, led zeppelin, Soulwax, Wilco, Jon Spencer, red devils, johnny cash, white stripes, krang, Ac/dc, motorpsycho, calexico, dEUS,... Lees meer »


Lid sinds: 09-03-2013, Instrument(en): Drums - Gitaar

YvovanG (Gitarist)

Ik speel al 6 jaar gitaar, heb eerst 4 jaar akoestich gitaarles gehad in band vorm. Hier heb ik veel pop gespeeld en heel veel band ervaring opgedaan. Nu ben ik vooral bezig met electrisch gitaar. Eerst speelde ik veel rock/metal maar ik ben er achter gekomen dat het me niet erg ligt en ben ik blues gaan spelen. Blues vind ik echt heerlijk om te... Lees meer »


Lid sinds: 08-03-2013, Instrument(en): Gitaar

Daantervooren (Songwriter en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-03-2013, Instrument(en): Songwriter - Gitaar