Profiel van Marnix_op_drums (Drummer en Gitarist)

β˜† 20 keer bekeken

Introductie

k ben op zoek naar een bandje om eigen werk mee te maken. Het lijkt me leuk om mee te schrijven maar wil ook liedjes van andere bandleden mee uitwerken. Het liefst maak ik alternatieve muziek. Ik houd erg van Frank Zappa, led zeppelin, Soulwax, Wilco, Jon Spencer, red devils, johnny cash, white stripes, krang, Ac/dc, motorpsycho, calexico, dEUS, sonny clarke, beastie boys etc.

Ik drum al sinds mijn 10de en ik ben nu 38. Ik heb in allerlei bandjes gezeten, vooral coverbandjes. Veel rock en blues soms wat jazz, latin en funk. Later ook in bandjes met eigen werk gedrumt. Als drummer vond ik het jammer dat ik niet erg veel met de melodische kant van het schrijven kon meedenken. Daarom ben ik wat gitaar gaan spelen en allerlei andere instrumenten gaan proberen. Ik kan er geen bal van, maar vind het toch leuk om wat te pingelen. En het is leuk om er wat ideeΓ«n mee uit te werken. Tegenwoordig heb ik een electrisch drumstel en gitaar zodat ik makkelijk wat kan opnemen met GarageBand. Het is geen super kwaliteit maa

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker