Profiel van YvovanG (Gitarist)
Introductie
Ik speel al 6 jaar gitaar, heb eerst 4 jaar akoestich gitaarles gehad in band vorm. Hier heb ik veel pop gespeeld en heel veel band ervaring opgedaan. Nu ben ik vooral bezig met electrisch gitaar. Eerst speelde ik veel rock/metal maar ik ben er achter gekomen dat het me niet erg ligt en ben ik blues gaan spelen. Blues vind ik echt heerlijk om te spelen en om naar te luisteren en ik hoop dat ik hiermee andere mensen blij kan maken!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties