Profiel van Gone Without Panic (Gitarist)

β˜† 18 keer bekeken

Introductie

Wij, Mark(24 leadguitar) en Chris(27 Rythmguitar) , Bjarne (22 Bass) en Pepijn (18 Drums) zijn Gone Without Panic.

We zitten nu in de begin fase en repeteren (studio de Kelder Amersfoort) daarom wekelijks en spelen gaan geregeld naar jamavonden. Zodra wij een zanger hebben gaan wij ons voorbereiden op de eerste optredens. Wij spelen eigen nummers en in het begin aangevuld met een cover. Onze stijl is voornamelijk te vergelijken met indie, post punk, pop en rock maar halen ook invloeden uit andere stijlen zoals bijvoorbeeld Dance muziek.

Gone Without Panic is een band die een veel variatie en creativiteit in de muziek wilt brengen, maar naast het gebruik van vele effecten en brede invloeden blijven we wel een echte gitaarband die de Rock & Roll levend houdt. Grote invloeden zijn; Editors, Bloc Party, Arctic Monkeys, Foals, The beatles, The strokes en The Wombats.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.facebook.com/Gonewithoutpanic

Advertentie(s) van deze gebruiker