Profiel van Wasneeplus (Drummer en Gitarist)
Introductie
hoi ik ben benjamin, ik ben 20 jaar en ik speel drums, gitaar, bas en piano en ik werk met logic pro x,
ik luister naar van alles maar hou vooral van experimentele/ avant-garde muziek(noise, jazz, punk, captain beefheart) maar hou ook erg van soul en funk.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties