Profiel van Renznederlof (Drummer en Gitarist)
Introductie
Hi,
Ik ben Renz en ik drum al sinds mijn 12e, hiernaast speel ik ook gitaar al 2 jaar. De drums heb ik les in sinds dat ik ben begonnen, en de gitaar heb ik mijzelf aangeleerd. Momenteel zit ik in 2 bandjes; RESEST, en Lumina.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties