Profiel van Pjotrdejong (Drummer en Bassist)

β˜† 26 keer bekeken

Introductie

Hoi ik ben Pjotr.
Na nu 12 jaar serieus drumles te hebben gehad ben ik nu toe om in een band te spelen met serieuze muzikanten in de omgeving Groningen. Mijn muzieksmaak zijn rock en blues, bijvoorbeeld: John Mayer trio, RSV, Jonny Lang, Kenny Wayne Shepherd, Tedeschi trucks band, Sheryl Crow, living colour etc.
Verder speel ik 5 jaar bas en en dit laatste jaar ook contrabas.
Leeftijd maakt mij niet uit ( ik ben zelf 15 jaar)

Gr Pjotr.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker