Profiel van Kevin/niels (Drummer en Gitarist)
Introductie
Hallo.We wouden ons graag aanmelden voor muzikantenband omdat we een band willen oprichten. Ik heet Kevin en ik ben drummer 17 jaar en Niels is gitarist 16 jaar.
Ik drum al 4 a 5 jaar en Niels speelt al 2 tot 3 jaar gitaar. We oefenen samen veel alleen het word een beetje saai omdat we niet echt een band hebben. we zoeken iemand die goed kan zingen een basgitaar en iemand met een keyboard. We hebben geen grote oefenruimte dus daar moet nog overleg in komen.Bespeel je een van deze instrumenten dan ben je welkom!!!
Wij hebben nartuurlijk instrumenten en als je belang bij een band hebt hoop ik wel dat je een instrument hebt wand wij hebben niet alles microfoon en boxen en dat soort dingen zijn aanwezig omdat ik ook dj ben.Wij wonen in groningen gemeente slochteren/hoogezand.
Heb je zin om een bandje te vormen met ons bel:"[Gebruik het contactformulier] of mail naar [Gebruik het contactformulier] hopen dat we hier een leuk bandje mee kunnen maken.Graag hoor ik van jullie!!!!
Gr. Niels en Kevin
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties