Profiel van GerbenAnimal (Drummer en Gitarist)
Introductie
Ik ben, als negen jarige, begonnen met drummen. Op de muziekschool heb ik les gehad en uiteindelijk mijn Hava-A en B gehaald. Op de muziekschool heb ik ook in de muziekschool band gespeeld. In de plaats waar ik ben opgegroeid heb ik gespeeld bij de plaatselijke Harmonie. Toen ik achttien ben geworden ben ik gevraag voor dweilorkest de Bloepers, helaas bestaat deze groep niet meer. Tijdens mijn tijd op de MEAO heb ik regelmatig gespeeld tijdens de paasvieringen en moesten we ook oefenen met de band in een jongerencentrum.
Tijdens mijn studie Facility Management heb ik gespeeld in een studentenband, waar we onder andere hebben gespeeld in onze sociëteit Ceres Vesta en op het introductiekamp van de eerste jaars studenten. Tevens heb ik ook nog drums, slagwerk en percussie gespeeld bij muziek vereniging Wilhelmina in Spankeren en het Dierens Harmonie Orkest, waarmee we menig groot optreden hebben gegeven compleet met licht, geluid etc. Met de Bloepers, waar ik ook voorzitter was van het organisatie team en rui
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties