Profiel van FreekD (Drummer en Gitarist)

β˜† 18 keer bekeken

Introductie

Op mijn 8ste begonnen met kleine trom les bij de plaatselijke harmonie. Op mijn 10de overgestapt naar het drumstel. Daar 2 Γ  3 jaar les in gehad. Nu zo'n 10 jaar lid van de harmonie. Op mijn 15de eerste bandje met vrienden. 2 jaar later uit elkaar gegaan. Op mijn 16de begonnen met gitaar (elektrisch) spelen. Op mijn 18de een nieuw bandje begonnen waar ik nu nog altijd in speel.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker