Profiel van FreekD (Drummer en Gitarist)
Introductie
Op mijn 8ste begonnen met kleine trom les bij de plaatselijke harmonie. Op mijn 10de overgestapt naar het drumstel. Daar 2 Γ 3 jaar les in gehad. Nu zo'n 10 jaar lid van de harmonie. Op mijn 15de eerste bandje met vrienden. 2 jaar later uit elkaar gegaan. Op mijn 16de begonnen met gitaar (elektrisch) spelen. Op mijn 18de een nieuw bandje begonnen waar ik nu nog altijd in speel.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties