Profiel van Domino (Drummer en Zanger/Zangeres)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

ik ben een ondernemer die voor bijna 100% met pensioen is. Ik heb de laatste 30 jaar op slagwerk gebied weinig gedaan. Zingen heb ik wel gedaan op verschillende manieren in een koor en in kleiner verband.
Zou graag met gelijkgestemden iets doen. Voorlopig eerst een aantal nummers repeteren en wie weet nog [Gebruik het contactformulier] mij gaat het vooral om plezier hebben in iets wat ik lang niet meer heb kunnen doen vanwege seizoenswerk in het buitenland.
Ben bereid om een slagwerk te kopen en mee te investeren in een geluid/[Gebruik het contactformulier] muziek.? maakt niet veel uit; 50;60; 70; 80 tiger jaren? Zanger(es)/ gitaar/ bas/ toetsen/ slagwerk/ blazers?? hoe leuk zou dit zijn?

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker