Profiel van Wietze (Bassist en Gitarist)

β˜† 30 keer bekeken

Introductie

Ik ben Wietze, en beschik over een ruime muziek ervaring (ruim 25 jaar). Verder ben ik Bassist in een Bluesband, en heb ik veel op Bluesfestivals gespeeld. Af en toe speel ik slaggitaar, veelal Ska/Reggae, en Blues/Rock And Roll. Verder drum ik ook, wat voor mij een oefening is om je strakheid te behouden. Ik zit tenslotte in de Ritmesectie. Naast de gewone Bas, bespeel ik ook de Contrabas. In de Bluesband zing ik ook vaak de Rock And Roll nummers. Ik heb altijd veel plezier in het muziek maken, en dat is dan ook mijn grootste hobby!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker