Profiel van Wabby (Bassist en Drummer)
Introductie
Hey,
ik ben Wouter(19). ik woon in Sint-Oedenrode.
speel bass in een beginnend bandje.
wil ook graag ergens drummen.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Drums
→ bekijk alle drummers advertenties