Profiel van V.faaij_xs4all.nl (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hi, ik ben Vincent, geboren in 1975, de roemruchte rock and roll jaren! Vanaf mijn 12e ben ik echt hardrock en metal verslaafd geworden en daar nooit meer vanaf gekomen :) Ik speel sinds mijn 15e in bandjes en heb van alles al gedaan, van Metal CD opnames tot Rock op bruiloften en feestjes) Maar het blijft een hobby, en ik doe vooral wat ik leuk vindt. Op dit moment speel ik bas in een keicoole AC/DC coverband, met zangeres, vandaar dat we de band AC/DShe genoemd hebben. Ik zou heel graag de komende jaren in een tent op graspop, of een ander groot festival (Zwarte Cross etc.) willen staan met AC/DShe. We zijn er goed genoeg voor en de muziek is tijdloos!!!!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties