Profiel van TommusH (Bassist en Gitarist)
Introductie
Dag mensen,
Ik ben een 23 jarige bassist gevestigd in Den Bosch, ik heb jaren in metalcore/hardcore bandjes gespeeld (SCAR7, Poke the Bear, Embrace the Day) maar ben wel toe aan iets anders, het liefst een poppunk, southern rock bandje of gewoon een stevig rock bandje. covers of eigen werk maakt mij niet veel uit! Ik speel al tegen de 10 jaar bas en beschik over eigen [Gebruik het contactformulier] eventueel ook enthousiast te maken voor gitaar!
Ik wil vooral genieten van het repeteren en gezamenlijk muziek maken, en op zijn tijd lekker optreden.
Mail me maar op [Gebruik het contactformulier] als dit je wat lijkt!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties