Profiel van Tom7aar (Bassist en Drummer)
Introductie
Mijn naam is Tom Klaster en ik woon in Zevenaar en ben 18 jaar.
Ik doe de opleiding ICT-beheer niveau 4 op het Graafschap College in Doetinchem.
Mijn andere hobby is gamen, maar dat doe ik eigenlijk meer uit verveling.
Ik speel bass-gitaar sinds mijn 16e, en ik kan sinds mijn 14e drummen.
Helaas heb ik het drummen moeten laten vallen vanwege burenruzies en heb het nooit echt weer op kunnen pakken.
Ik beschik over twee Squier P-basses.
Sinds mijn 13e luister ik naar Green Day en Blink-182, en sinds dien is mijn visie over pop-punk/punk uitgebreid naar The Offspring, Rancid en NOFX.
Ik neem de muziek die ik luister erg serieus, en kan mijzelf ook plaatsen in veel nummers van de artiesten die ik luister.
Ook ben ik (misschien) in de toekomst van plan zelf nummers te schrijven, in dezelfde stijl van de artiesten waar ik naar luister.
Mocht je ge?nteresseerd zijn, ik heb bass-covers op youtube staan.
Ze zijn hier te vinden: http://www.youtube.com/user/tom7aar/videos
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Drums
→ bekijk alle drummers advertenties