Profiel van SamDeLange666 (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hoi ik ben sam.
ik speel sinds kort basgitaar en normale gitaar.
ik doe maar wat deuntjes i dont fucking care wat mensen denken ik bedenk maar wat melodietjes en daar kloot ik dan gwn me.
ben bezig met een nummer dat heet alive.
ben nu bezig met de riff dr van.
het heeft een beetje grunge kurt cobain stijl.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties