Profiel van Rodyy (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 14 keer bekeken

Introductie

Begonnen op 12 jarige leeftijd met zingen, daarna meedere optredens gedaan op de middelbare school waarna ik over ben gegaan naar het leren van gitaar, dit heb ik mezelf aangeleerd en heb een redelijke tijd ( op basisniveau ) gitaar gespeeld. ( dit niet in bandjes ) Nu ben ik zo'n 4 a 5 maanden bezig met de basgitaar onder controle te krijgen!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker