Profiel van Robaswagenaar (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hoi Blues Treat,
Ik heb met interesse jullie oproep gelezen.
Mijn naam is Roland (60+) woon in Amersfoort, en heb sinds mijn 18e opgetreden als bassist/gitarist in diverse (cover) bands uit Amersfoort en omgeving.
Naast de allround band waar ik in speelde, heb ik in 2016 met gelijkgestemde muzikanten de Blues-rock band KANADA BLUESBAND uit Harderwijk opgericht.
Het bloed kruipt toch etc...
De band treedt sinds die tijd overal in het land met succes op.
Kanada treedt max 8-10 keer per jaar op.
www.kanadaband.nl, voor videos van optredens, agenda etc.
Omdat ik met pensioen ben, wil ik graag wat meer optreden, vandaar dit berichtje aan
Blues Treat.
Jullie lijken mij een sympathieke band met het muzikale hart op de juiste [Gebruik het contactformulier]? Bel of stuur een berichtje voor een kennismaking.
Met groet,
Roland Wagenaar: [Gebruik het contactformulier] of [Gebruik het contactformulier]
Woensdag, 30-10-2024
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties