Profiel van Rev_Rea (Bassist en Gitarist)
Introductie
Mijn naam is Daniël en ik speel gitaar en vooral bass. Ik speel met plectrum en speel graag muziek van bands zoals Porcupine Tree, Tool en andere progressieve / alternatieve bands. Het mooie aan bass vind ik dat je creatief kunt zijn, maar op zo een manier dat het de band goed ondersteund. Ik heb 5 jaar ervaring en speel in een band genaamd "Submarine Bike". De link kun je hieronder vinden. Neem gerust contact op. Ik ben breed qua muziek smaak en kan de meeste dingen goed spelen.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties