Profiel van Reaktortomek (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hi , I'm the bass player. I am seeking a band to play rock music. I have own equipment . I live in Rotterdam but will not be a problem to go elsewhere.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties