Profiel van Marinomaron (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

hoi hoi,

Sinds kort speel ik als bassist in een bandje. We spleen een beetje expirimenteel, fusionachtig en schrijven eigen teksten. Maar twee bandleden gaan voor een half jaar naar het buitenland, dus zoek ik nu een nieuw bandje. Ik sta open voor zo goed als alle muziekstijlen. Hett belangerijkste vind ik dat er ruimte is om miet elkaar te jammen, dat we ook eigen nummertjes maken en dat we frequent met elkaar spleen. Ik heb geen oefenruimte, dus iemand die dat heeft zou ook handig zijn. Tot ziens!

Groetjes, Marijn

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker