Profiel van Lina (Bassist en Gitarist)

β˜† 14 keer bekeken

Introductie

Hallo. Ben 73 en vindt bas en gitaar nog steeds leuk. Speel ook al zeker 10 jaar.
Woon in Rotterdam, zevenkamp. Heb helaas copd en ben daardoor iets beperkt, gebruik 24/7 zuurstof.
Zou heel graag met enige regelmaat samen spelen met iemand. Wie heeft er zin in.
Bijv. Erik Clapton, [Gebruik het contactformulier], blues, country, gospel,
Kan wel wat reizen maar trap lopen gaat niet meer.
.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker