Profiel van Leon_S (Bassist en Gitarist)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Jarenlang in bandjes gespeeld, optredens gedaan, festivals gespeeld.
Altijd op gitaar, maar de laatste jaren meer op Bas en Drums bezig.
Covers erg leuk, 'eigen werk' misschien.

Nu weer de behoefte de oefenruimte in te gaan.

Ik ben 43 jaar oud ondertussen, wekelijks oefenen of om de week prima. Een 9 tot 5 baan, dus oefenen zal savonds zijn.

Leon Schipper

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker