Profiel van Leon Hermans (Bassist en Gitarist)
Introductie
Mijn naam is Leon, ik ben 47 jaar, en ben zo'n 30 jaar geleden eens begonnen met wat vrienden te jammen. Helaas is dit nooit wat geworden, en de bas verhuisde al snel naar de zolder. Eind 2014 kwam ik er achter dat ik een hobby nodig had om wat stress en energie kwijt te raken, ( kleine midlife crisis denk ik. ;) ) heb mijn oude washburn onder het stof uit gehaald, en ben met hulp van de playstation game "Rocksmith" weer gaan spelen. Dit heb ik later uitgebreid met de aanschaf van een electrische gitaar. Ik ben hiermee aan de gang gegaan, en er achter gekomen dat ik er een enorm plezier in heb om muziek te maken.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties