Profiel van Keesmetdejazzbass (Bassist en Gitarist)

25 keer bekeken

Introductie

Bassist (1969), slag- en slidegitaar en beetje drummen. Simpele toetsen ook mogelijk. Goeie zangstem voor 2e en 3e stem, bariton/tenor.

Harmonie, melodie en creativiteit, elkaar versterken en plezier maken. Niet geïnteresseerd in zoveel mogelijk optreden, wel in zo goed mogelijk samen muziek maken.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker