Profiel van Jorisbrem (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Na jaren van zelf aankloten met een basgitaar, gitaar en een laptop ben ik tot de conclusie gekomen dat alleen muziek maken voor mij niet is weggelegd. Ik ben ooit begonnen in een Metalband als zanger, heb daarna in een rockband gezeten en wil nu een nieuw project beginnen waarin ik mijzelf als basgitarist zie. Ik ben geen technische bassist, maar speel wel strak.
Mijn smaak is erg divers.. Van Abba tot Mayhem en alles wat er tussen zit :)
Mijn voorkeur is een New Wave / semi electro band met lichte metal invloeden. Denk aan bands als the cure, M83, The Midnight, maar ook Arcade Fire en The Editors.
Wat ik zoek? Iemand met een laptop / toetsen, drummer, gitarist / zanger(es)
Leeftijd? dertigers..Zanger(es) mag jonger. Anders wordt het een ouwe lullen bende :)
Omgeving Tilburg, Breda.
Als het kan iedere donderdag repeteren!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker