Profiel van Jonny Wytbeens (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik speel alweer 30+ jaar met bandjes, jamsessies of gewoon met [Gebruik het contactformulier] op bas als op gitaar. Soms ook de zang, als het me past, want ik ben geen beste zanger. Ik ben ook in staat om songs te schrijven en heb evt. veel materiaal voor handen.
ervaring: meerdere bands met eigen werk varierend van punk tot bleusrock op gitaar en bas.Langere tijd semi-pro coverbands als bassist. Ook heb ik veel kroeg-setjes gedaan en vele jamsessies.
Mijn laatste bands: gitaar in een punkband en bas bij psych-rockband.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties