Profiel van JKL1965 (Bassist en Drummer)
Introductie
Goedendag,
Speel contrabas in een akoestisch 5mans [Gebruik het contactformulier] naast zou ik graag in een swing blues band willen spelen kan ook nog wel rock en roll zijn geen rock en billy. Woon bij Nijmegen in de buurt heb installatie en vervoer.grt Jos
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Drums
→ bekijk alle drummers advertenties