Profiel van JHBonarius (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hoi, ik ben Jochem. Ik ben 1 oktober 1980 geboren in Leiden, opgegroeid in Den Haag en na de studie elektrotechniek in Delft naar Eindhoven verhuist om als Elektrotechnicus te gaan werken. Ik heb van mijn 9e tot mijn 15e klassieke gitaarles gehad en ben toen 15 jaar gestopt met muziek maken. In de tussentijd wel cursussen gevolgd tot lichttechnicus en geluidstechnicus. Een tijd geluidstechniek gedaan voor een kleine zaal en als lichttechnicus rondgereisd met twee [Gebruik het contactformulier] m'n 30ste heb ik de gitaar weer opgepikt en snel weer op niveau gekomen. Twee jaar later de basgitaar eindelijk serieus gaan nemen: die had ik al 17 jaar staan, maar voornamelijk alleen maar mee gepield. Na een jaar basgitaarles krijgt de bas veel meer aandacht dan de gitaar en ik wil er ook verder mee.
Intussen doe ik ook mee met zangworkshops: koor, vooral populaire muziek.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties