Profiel van JC_angelus (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

hallo allemaal, ik ben begonnen met gitaar spelen op mijn 13e. inmiddels ben ik 22 jaar en heb ik in meerdere bandjes / projecten gespeeld. het afgelopen jaar heb ik doorgebracht als singer/songwriter maar mis de gezelligheid van een bandje.

ik luister vooral naar bands als Led Zeppelin, aerosmith, bon jovi, Guns &roses;, keith urban, mumford and sons, racoon, eric clapton, santana, maar ook soms punk (zoal bv mest) maar speel ook graag covers van bijvoorbeeld leonard cohen, goo goo dolls, beatles, rolling stones, greanday, U2, birdy, anouk en eigenlijk nog veel meer;)

ik ben in princiepe op zoek naar een beginnend bandje voor vooral gezellige avonden met muziek, maar wil uiteindelijk ook weer gaan optreden en vooral eigen nummers schrijven.

leeftijd maakt niet veel uit. zolang je ouder dan 15 bent en gezellig muziek wil maken kun je mij mailen op [Gebruik het contactformulier]

greetz,
JC_angelus

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker