Profiel van JAHahn (Bassist en Gitarist)

β˜† 26 keer bekeken

Introductie

Het spelen van de basgitaar ben ik pas op (naar mijn mening) late leeftijd (18) gaan doen. Na het 2 jaar zelf geleerd te hebben, heb ik in verschillende bandjes gezeten. 5 jaar heb ik in een '70-'80 disco/funk bandje gezeten. In deze band heb ik ook veel back-up vocals gedaan.

In de tussentijd heb ik mezelf gitaar en ukulele leren spelen en ik speel het allemaal met plezier.

Mijn muzikale smaak is heel divers. Ik luister naar harde heavy metal maar speel het liefst funk, disco, soul en blues. Per instrument verschilt het ook allemaal.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker