Profiel van Htshu (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hee muziekanten. Mijn naam is Eugène, 28 jaar en speel graag mijn thunderbird of les paul. Maar wel vaker met fuzz of distortion dan clean. Maar contrast moet er zeker zijn en opbouw is in mijn ogen onmisbaar. Ik zou echter een stuk vaker willen spelen dan ik nu doe maar al met al speel ik op en af zo 5 jaar gitaar en 2 jaar bass waarvan 1 jaar in een optredende band.
Bands i enjoy:
Monomyth
Steak
Ufomammut
Amenra
Monolord
Kylesa
Toner low
Om (Al Cisneros is zo'n baas)
Conan
Elder
Mogwai
If these trees could talk
Herder
Deftones
Queens of the stone age
Ik zou nog even door kunnen gaan. Maar dat lijkt me leuk om eens face to face te doen.
Cheers
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties