Profiel van Floramaria (Bassist en Gitarist)

β˜† 28 keer bekeken

Introductie

Hoi!
Ik zou heel graag een band met vrouwelijke leden willen starten!
Zelf ben ik 17, dus leuk als er mensen van rond deze leeftijd reageren.
Ik ben zangeres, en vind het leuk om zelf muziek te schrijven. Natuurlijk kunnen we ook wat covers doen. Ik sta open voor bijna alle stijlen muziek, maar heb best een zachte wat hogere stem, dus dingen als metal kan lastig zijn.
Stuur me een berichtje bij intresse!
Groetjes Flora,
Utrecht.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker