Profiel van DarbyCrash (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik ben Edgar, Ik speel al 4 jaar Bas, en ongeveer een jaar Gitaar. en ik zing ook wel graag (Ligt eraan wat voor muziek, :P)
Ik heb al vaak in bands gespeeld (Punk, Metal)
Jammer genoeg is mijn vorige band uitelkaar gegaan,
Ik hou van redelijk veel soorten muziek (Punk, Metal , StonerRock, klein beetje blues)
Ik zelf ben op zoek naar een band die het leuk heeft maar niet te onserieus.
verder ben ik helemaal niet moeilijk als het gaat om muziek schrijven of maken.
Op dit moment ben ik op zoek naar een experimenteel bandje (Hard Rock, Punk, StonerRock)
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties