Profiel van Ciciel Wielkens (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik ben 18 jaar ik speel al reggae bass en gitaar sinds ik 5 jaar was. Ik heb goed gevoel voor ritme en ben snel met basslopjes verzinnen.
Ik ben al heel lang op zoek naar een serieuze band waar ik lekker mee kan jammen en plezier kan maken. En als alles natuurlijk goed loopt covers en optredens te organiseren.
Ik heb vaak met mensen proberen in een band te spelen maar het was geen reggae. Daarom was ik de hoop verloren om naar mensen te zoeken die wel geïnteresseerd waren. Totdat ik deze advertentie zag en ik weer hoop kreeg.
Hier is mijn nummer. [Gebruik het contactformulier]. Ik hoor graag van iemand en ik wens de lezer een fijne dag. Groetjes Ciciel Wielkens (gitaar/bassist).
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties