Profiel van Bob_Drift (Bassist en Gitarist)
Introductie
Sinds mijn 18e (ondertussen 24 jaar geleden) speel ik gitaar en ben (zoals iedereen) begonnen met spelen van cover van Nirvana en Metallica. Later ging dit over naar bands als Greenday, Fountain of Wayne, Weezer, NOFX en the Offspring. In die tijd ben ik ook begonnen met het spelen in bandjes. Beginnend met rockmuziek, wat evolueerde naar punkrock en uiteindelijk belande ik in een punkrock/ska/reggea band als slaggitarist en achtergrond zanger. Hiermee heb ik verschillende optredens gedaan door Nederland.
Nadat deze band uiteindelijk implodeerde, heb ik een tijdje niets gedaan. Tot mijn vrouw, een aantal jaar geleden, een basgitaar voor me kocht en ik het muziekmaken weer heb opgepakt
Op dit moment speel ik in een band die cover maakt met een eigen draai.
Ik speel graag nummers van 311, Sublime, NOFX, Rise Against, Rancid, Weezer, Fall Out Boy
Momenteel speel ik op een zelfgebouwde Jazz bass met een Crate versterker 300Watt 1x15" met een extra Marshal 2x12".
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties