Profiel van Bennievliet (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik ben Benjamin, een enthousiaste muzikant van 17 jaar die op zoek is naar een leuke en gezellige band! Zelf speel ik basgitaar, ukelele, drums en een klein beetje elektrische gitaar. Ik speel vooral (hard)rock en pop, maar wijk soms ook uit naar metal, blues, jazz, funk enz. Er is eigenlijk vrij weinig waar ik niet van houdt:) Ik schrijf zelf ook nummers, zowel lyrics als muzikaal, en hier wil ik mij graag verder in ontwikkelen!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties