Profiel van Admiraalzeilmakerij (Bassist en Gitarist)
Introductie
5 jaar geleden de draad weer opgepakt als bassist. Het bloed kruipt waar ......
Doel: plezierig muziek maken en plezier voor het publiek.
Podiumervaring. Voorkeur is repeteren per 1 x per 14 dagen of 3 weken waarbij thuis nummers worden ingestudeerd.
Zou graag willen spelen in een 4 tot +- 10-20 koppige [Gebruik het contactformulier] niet uit als het maar lekker gaat.
Ik speel ook (akoestisch) gitaar).
Mijn Leeftijd = 50+
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties