Profiel van Adam.southam_gmail.com (Bassist en Gitarist)
Introductie
Mijn naam is Adam Southam en ik woon in Nieuw-Loosdrecht. Ik kom uit een muzikale gezin en maak graag muziek.
Ik studeer ICT op het ROC van Amsterdam in Hilversum, en loop tot maart april stage in Amsterdam. Ik ben 23 jaar trouwens.
ik speel al sinds mijn 16de gitaar en voor 2 jaar nu bas-gitaar. Ik vind het beide toffe instrumenten te bespelen. Kwa muziek hou ik echt van alles, behalve misschien moderne pop.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties