Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Act on Instinct (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 26-03-2016, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Aerthur (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-03-2016, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Barry van Boven (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-03-2016, Instrument(en): Basgitaar

Gelske (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-03-2016, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Evdende (Bassist)

Ben een "beginnend" bassist en wil graag spelen in een jazz combo. Stijl Pim Jaobs / Peter Beets / Oscar Peterson Ik woon in de omgeving van Rotterdam en heb een voorkeur voor de regio Rotterdam - Westland - Den haag (niet verder weg) Inmiddels heb ik al een paar muzikanten verzamled die dezelfde wens hebben en zoek ik nog een jazz pianist Lees meer »


Lid sinds: 08-03-2016, Instrument(en): Basgitaar

TeiG45 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-03-2016, Instrument(en): Basgitaar

Parrekikoet (Bassist)

Hoi, Mijn naam is Jan. Ik ben een redelijk ervaren bassist. Mijn stijl is erg gevarieerd. Van Nederlandse Pop ( toen en nu) Rock, Blues, Moderne / Funky jazz. o.a....Steely Dan / Blof / Deep Purple, Stevie Ray Vaughn, Lisa Stansfield, Stevie Wonder etc. etc...... Zoeken jullie nog een leuke bassist in de regio Zuid-Holland / Noord... Lees meer »


Lid sinds: 02-03-2016, Instrument(en): Basgitaar

Meneer schoenstaarder (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-03-2016, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Rmm.konings (Bassist en Pianist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-02-2016, Instrument(en): Basgitaar - Piano

JeroenTiessen (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-02-2016, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Gonzo (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-02-2016, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Mzzhoezen (Drummer en Bassist)

Hai, drum al iets van 6 jaar en speel de bass nu 2 jaar ofso... Heb alleen nog niet echt in een band gespeelt (wel ns wat een paar keer maar nooit vast) Ik hou van alle muziek wat ziel heeft; paar namen: Mac Demarco, dEUS, Porcupine Tree (Steven Wilson), Opeth, Tool, Puscifer, Kyuss, RATM, Scofield, Medeski Martin & Wood, ook hiphop weet alleen... Lees meer »


Lid sinds: 19-02-2016, Instrument(en): Drums - Basgitaar

MarcPlaisier (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-02-2016, Instrument(en): Basgitaar

Marc van Bussel (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-02-2016, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Leon Hermans (Bassist en Gitarist)

Mijn naam is Leon, ik ben 47 jaar, en ben zo'n 30 jaar geleden eens begonnen met wat vrienden te jammen. Helaas is dit nooit wat geworden, en de bas verhuisde al snel naar de zolder. Eind 2014 kwam ik er achter dat ik een hobby nodig had om wat stress en energie kwijt te raken, ( kleine midlife crisis denk ik. ;) ) heb mijn oude washburn onder... Lees meer »


Lid sinds: 10-02-2016, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

AdeJong (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-02-2016, Instrument(en): Basgitaar

Vincent76 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-02-2016, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

ErikRave (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-02-2016, Instrument(en): Basgitaar

Irenio (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-01-2016, Instrument(en): Basgitaar

Jeneson75 (Gitarist en Bassist)

hallo, ik ben martijn en ik geef les in en om den haag op alles niveaus en ben redelijk veelzijdig. ik ben niet iemand die op de klok gaat zitten kijken maar ik kijk juist hoelang iemand een les volhoudt. ik geef les aan huis en reken 20 euro per les wat niet duur is. mijn manier van les is geven is door middel van huisbezoeken, email, voor evt... Lees meer »


Lid sinds: 24-01-2016, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar