Bassisten
3516 Profielen in de categorie "Bassisten"
Highroller (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Up the Orange (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bass (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Projectbassdrum (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Nielsnelis (Gitarist en Bassist)
Begon met elektrische gitaar ~5 jaar geleden, kort gevolgd door basgitaar en in mindere mate drums en piano. Goede kennis van muziektheorie, ook heb ik door het scala van instrumenten ook al ervaring op gedaan met DAW's Logic en Ableton en basiskennis van mix/master. Ik zoek naar serieuzere muzikanten die (uiteindelijk) zelf muziek willen maken -... Lees meer »
Debassist (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Tijn Ruber (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Ronn (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
MetalHeadTristan (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Ron Wever (Drummer en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Wojtek (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bassbokkie2 (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Tin Coins (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Burgerbassie (Bassist en Toetsenist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Markd (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Loe S (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Maarten MB (Bassist en Pianist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
JohanS (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
_itslilith (Gitarist en Bassist)
Hallo! Ik ben Lilith, mijn Nederlands is niet goed, maar ik ben een 18-jarige gitarist die in Den Haag woont. Ik ben opgegroeid in Engeland en ben op zoek naar muzikanten om thrash metal en heavy metal mee te spelen in Den Haag. Ik kan bas en elektrische gitaar spelen en zou graag in een band willen spelen met muzikanten van dezelfde leeftijd als... Lees meer »
Keesmetdejazzbass (Bassist en Gitarist)
Bassist (1969), slag- en slidegitaar en beetje drummen. Simpele toetsen ook mogelijk. Goeie zangstem voor 2e en 3e stem, bariton/tenor. Harmonie, melodie en creativiteit, elkaar versterken en plezier maken. Niet geïnteresseerd in zoveel mogelijk optreden, wel in zo goed mogelijk samen muziek maken. Lees meer »