Profiel van Wim (Zanger/Zangeres)
Introductie
Ben zanger ,mondharmonica speler
Maak al tientallen jaren blues muziek.
Heb in diverse band gezongen en met tig
Aantal sessies meegedaan. Ik ben ook altijd bereid om eenmalig stukken in te spelen voor opnames enz .
Blues is fun
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties