Profiel van Wim (Zanger/Zangeres)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Ben zanger ,mondharmonica speler
Maak al tientallen jaren blues muziek.
Heb in diverse band gezongen en met tig
Aantal sessies meegedaan. Ik ben ook altijd bereid om eenmalig stukken in te spelen voor opnames enz .
Blues is fun

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker