Profiel van Wendytime (Zanger/Zangeres)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Ik heb vroeger in bands gezongen en opgetreden. Ik mis het zingen enorm. Ik vind mezelf geen geweldige zangeres, al hebben velen daar een ander idee over. Ik heb echter veel plezier in het zingen en krijg op feesten de sfeer er goed in.
Ik ben dol op de muziek uit de jaren 60/70/80/90. Pop, motown poprock, stap-zij-sluit-nummers
Uiteraard ken ik de nummers daarna ook, maar die periode heeft mijn voorkeur. Ook Nederlandstalig vind ik heerlijk om te zingen.

Ik zou het heerlijk vinden om weer in een band te kunnen en mogen zingen.


Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker