Profiel van TomKoning (Zanger/Zangeres)

β˜† 30 keer bekeken

Introductie

Ik heb geen band, speel wat gitaar, maar niet veel. Wel heb ik plezier in zingen en kan het ook wel. Ik zou graag wat zingen met wat Groninger studenten. Let me know!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker