Profiel van SpitfireMoose (Zanger/Zangeres)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hallo,

Ik ben Mischa Jordacevic en heb in 2009 vocals gedaan in een punkband genaamd SpitfireBombs. Hiermee heb ik een demo opgenomen en 2 optreden gehad, welke ook op YouTube te vinden zijn. Na het 2e optreden is de band helaas uit elkaar gevallen en heb ik daarna nooit meer iets op muzikaal gebied gedaan.

Ik ben gek op Metal/rock/punk/Grunge/Country heb eigenlijk een hele brede muzieksmaak. Het lijkt mij leuk om weer wat in de muziek te gaan doen. Hopelijk kan ik langs deze weg mensen vinden die samen met mij lekker willen jammen en een bandje willen vormen.

Groet,

Mischa Jordacevic

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker