Profiel van Ronny1965! (Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik ben Ron en zou het leuk vinden om in een bandje te zingen . Ik heb wel eens in een bandje gezongen maar heb nog niet echt veel ervaring . Ik heb wel in een studio wat opgenomen en de country muziek en ballads hebben mijn voorkeur b.v. Elvis Presley , Roy orbison , Jim reeves ... etc, woon zelf in Doesburg
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties