Profiel van Ronny1965! (Zanger/Zangeres)

β˜† 11 keer bekeken

Introductie

Ik ben Ron en zou het leuk vinden om in een bandje te zingen . Ik heb wel eens in een bandje gezongen maar heb nog niet echt veel ervaring . Ik heb wel in een studio wat opgenomen en de country muziek en ballads hebben mijn voorkeur b.v. Elvis Presley , Roy orbison , Jim reeves ... etc, woon zelf in Doesburg

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.youtube.com/watch?v=qjVBA07f6Ds&t=40s

Advertentie(s) van deze gebruiker