Profiel van Ladygirl2muziek_hotmail.com (Zanger/Zangeres)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Ik zing in een coverbandje, inmiddels vijf jaar, maar ben verhuisd naar de andere kant van het land. De afstand is wel erg groot en daarom ben ik op zoek naar een bestaande band. Het lijkt me ook leuk om een nieuwe band op te zetten!

Ik zing graag bekende covers, hou van Nederlandse nummer, jaren 80, 90.. De band waar ik nu in zing kan een avondje feest prima vullen. Dat ligt mede aan ons enthousiasme!! Ik wil daar mee aangeven dat we zeker geen semi professionele band zijn; we doen het gewoon leuk!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker