Profiel van JoostBaars (Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik ben een relatief nieuwe zanger (3 jaar ervaring) van 29 jaar die op dit moment semi-professioneel speelt met een semi-akoestische coverband.
Hier wat materiaal van mij met EXiT (de band):
Lion in the morning sun: http://www.youtube.com/watch?v=fCzJU7H_H2c
I could easily Fall: http://www.youtube.com/watch?v=jiHp2Aqv7as
Can't buy me love: http://www.youtube.com/watch?v=_HKELjYdl1M
Mijn voorkeur gaat uit naar een natuurlijke muziekervaring d.w.z. zo min mogelijk electronische toevoegingen. Mijn ideale muziekavond zou bestaan uit een akoestisch optreden met begeleiding in de vorm van contrabas, kleine drumset en een warme gitaar en/of piano, voeg daar mooi gekozen en goed getimede harmonie?n aan toe en ik ben dolgelukkig :-)
Bands en zangers die op dit moment inspiratie geven zijn oa:
Lake Street Dive
Matt Corby
James Blake
Newton Faulkner
Gotye
John Mayer
Uiteindelijk kan ik van alle juweeltjes in de muziek genieten, of dat nu oude soul of nieuwe pop is, maar bovengenoemde zijn wel uitschieters :)
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties